det är ingen bil - det är en ubåt!

hallu,  var som sagt borta hela dagen igår och en aning trött på kvällen när jag kom hem så blev inget blogginlägg igår..  Var i ullared så gick up vi kvart över tre på morgonen och så kom vi hem runt åtta. Fick faktiskt med mig en hel del snygga saker hem! Idag så har mamma och jag städat hela mitt rum ! vi har dammat, rensat garderoben, dammsugit golvet, byt sängkläder med mera.. Blev faktiskt riktigt fräscht!   Tack mamma  ♥ 
senare idag ska mamma&jag åka till min farbror med familj då min farbroder fyller år! pappa är i madrid så han kan inte följa med och systra min är på någon introduktionsdag på kolmårdens djurpark där hon ska jobba hela sommaren. så då blir det bara mamma&jag som åker. Men nu ska jag åter gå till städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0