good morning

asså, det här har typ aldrig hänt förrut. Jag vaknar av mig själv låååångt innan klockan äns har börjat fundera på att ringa! vet inte vad det beror på, kanske är det det fina vädret som väntar utanför mitt fönster som spelar in på det... hmm. Annars idag ska jag som vanligt till skolan. Har fysikprov som jag inte kan så mycket av (känns det iallafall) så får se om jag gör det idag eller om tre veckor (vi har valmöjlighet) . Men samtidigt tycker jag inte om att skjuta upp saker utan vill hellre få det gjort.  var prat om att pappa&jag skulle dra in till nautilus och lyfta lite skrot med i eftermiddag.. Men i sånt fall vill jag få lite sol på mig i skolan först eftersom det ska vara sol idag med! det är sånt här väder jag gillar   ♥  


Kommentarer
Postat av: Ubbe

Hei känner mig lite slö idag .Orkar inte träna.Spillde ut lite rött på mattan känner mig som en skurk. Är väl lite slö kolan efter allt resande. shapp vi syns imorgon hälsningar pa

2008-04-25 @ 18:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0