Hallo everybody!

Har precis kommit hem efter en tripp till Team Sportia med min kära fader och syster. Som toppen på moset övningskörde syster så nu är mina naglar korta igen, haha.  Nevars, hon var väll ganska duktigt..

Annars har man ju bara varit i skolan idag som kändes ganska slapp. Fick inte direkt så mycket gjort utan satt och pratade bort lektionerna istället - mycket bättre enligt mig! men man får väll skylla sitt dåliga arbete på att man är sådär lite trögstartad efter ett lov, och inte vilket lov som helst -påsklov! Jag tror inte många kan säga att de gjort annat än ätit på det lovet!   Men nu ska jag läsa alla dagliga bloggar som jag faktiskt inte hunnit läsa än vilket är väldigt nödvändigt att göra varje dag..  Har ärligt talat blivit helt beroende av dom and i love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0