Halloj

Idag har sune varit här hela dagen igen !  Han är så stört skön asså, blir så glad när han är här! Sen kom jossan&anton ut när dom slutade och så åt vi mat och såg på film..  Dom åkte typ hem för nån halvtimme sen eller nått sånt. Nyss såg jag även på LA ink, - guuuud vad jag avgudar ink programmen! asså, helgerna är verkligen för korta - skulle vilja att de var minst dubbelt så långa..  Men imorgon är det iallafall skola igen och den här veckan har vi nationella i engelska uppsats på onsdag ! kommer gå kanon ^^  assså, shit!   Sen på torsdag har vi ju prov i tyska med , jag som är så himla duktig i det!   "prata tyska hemma på lördagar"  - tror hon det själv eller, haha.


image21

Kommentarer
Postat av: madelene

hej! tack för kommentaren! Jo, jag har ritat tatueringen själv, funderar på att bygga på den lite i sommar eller så :)

2008-04-13 @ 22:33:05
URL: http://madelenes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0