hallojsan


image15



har varit en riktigt skön dag idag!  Fick reda på resultatet i engelska nationella och får väll säga att jag är skapligt nöjd och sen fick vi riktigt bra kritik på vår gympa lektion som vi höll i - vilken start på dagen liksom!  sen efter skolan kom mamma som sagt och hämtade mig så åkte vi till vårt andra hem, maxihuset. Kollade lite i butikerna och sen handlade vi mat till kvällen, har varit tjej kväll för pappa är i kalmar och kör golf, så det var bara mamma, jenna och jag hemma!   Sen på kvällen nu så såg mammsen och jag på hockeyn, dock förlorade lhc så nu är det 2-1 i matcher  - hoppas lhc vinner tillslut iallafall   ♥     Imorgon ska jag och mamma åka in till staden och köpa lite födelsedags presenter till mina kusiner som fyller år snart och sen ska vi hämta Sune!  Äntligen ska vi få låna min älsklings vovve -(är min systers hund egentligen men vi lånar honom ibland)..  Så blir att leka&busa med honom och så imorgon - han är så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0