Hallu!

idag har varit en ganska hektiskt dag , haha. Föst var jag i skolan där det inte hände nått speciellt vad jag kan komma ihåg.. Sen efter skolan var det bara hem och fixa iordning sig lite sen bar det av till lindö och fira David som fyllde år!  Efter det när jag kom hem var det hockey - ingen kommentar på den! och samtidigt som hockeyn gjorde jag min kära hemkunskapsuppgift som jag rent utsagt - HATAR! men som tur var fick jag hjälp av mina älskade föräldrar     menmen,  imorgon är det tisdag vilket betyder, inte så mycket faktiskt.. jag gör inte så mycket en sån dag, vet iallafall att vi ska sluta tidigare imorgon..  Sen måste jag nog börja plugga till tyska provet som jag börjar bli lite smått stressad över - det brinner i knutarna liksom!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0