Hello out there

Idag hade vi som sagt nationellt prov i engelska.. Var både svårare och lättare än vad jag hade förväntat mig!  Annars idag ska jag bara ta det lungt - kanske sätta på någon bra film..?  Får se om det blir som tänkt i helgen, sånt fall händer än del men får se om det blir av i slutänden..   Hoppas alla har haft en bra dag i det fina vädret för det har jag.  Passade på nu när vädret var bra att köpa en mjukglass med polkaströssel - me like polka  ♥
Men ska sätta mig vid tvn nu och se på nått roligt, annars kanske jag sätter på film.
Ha det kanon så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: lollo

jag tyckte det var svåårt jag :P

2008-04-04 @ 19:56:55
URL: http://lovisamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0