i´m sick and tired

hallojsan,  väldigt dåligt uppdatering från min sida - ber om ursäkt, ska försöka skärpa mig på den fronten..
Idag har verkligen varit en sån dag man inte får nånting gjort. Sov länge imorse, hjälpte mamma att städa lite efter en fest som de hade i pelarsalen sen efter det sov jag i typ 3 timmar, vaknade, fixade iordning mig på cirka 15 minuter och sen drog på kalas hos min kära kusin andreas vid fem.. 
Eftersom jag sov bort ett antal timmar där känns det inte som jag har gjort någon nytta när man ser till allt som behövs göra.. Imorgon är det skola igen vilket är otroligt segt ! Känns som att sådär tre veckor ledigt på en paradisö skulle sitta redigt fint just nu - vilket önske tänkande.. Vem har sån tur - inte är det jag iallafall..


Kommentarer
Postat av: exet ^^,

Låter skönt, knacken :)
Hörridu, hoppas du såg mitt sms. Så du inte glömmer att vi har en liten sovismorgon imorrn! Ses imorgon, hur som helst :)

2008-04-06 @ 22:21:14
URL: http://hannaabrahamsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0