sanningens ögonblick

kan erkänna att jag aldrig städade rummet förrut, eller, jag började faktiskt! Sen kom pappa hem och frågade mig om jag ville åka och träna med honom på nautilus så vi åkte in och lyfte lite vikter.. Så nu har jag faktiskt lite dåligt samvete för att det ser för jävligt ut i rummet! och jag har ingen lust att göra det nu heller - tänkte sätta mig framför tvn och bara slappa.. Har varit död hela veckan känns det som + att jag har gryyymt ont i min vad! Troligen en låsning i ryggen som klämmer en nerv så det blir kanske att gå till massör och massa imorgon. Aja, det löser sig till slut men kan lova en sak, - jag ska sova enormt mycket i helgen!
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0