tjoflöjs!

idag hade vi engelska prov - uppsats!  kändes inte sådär jättebra som man hoppas det ska kännas när man skriver ett prov... menmen,  så är livet i bland - kan inte alltid vara kanoners vettu! Annars idag ska jag träna innebandy!  svårt att inte älska den sporten kan jag lova. känns som det var evigheter sen jag lirade lite innebandy ( en vecka sen ) ! Kommer bli redigt skoj.  Sen ikväll är det ju femte ishockey finalen, 2-2 är det ju nu! shit asså. 
Sen bör jag ju börja plugga på tyskan snart med, med tanke på att vi har prov imrogon - PANIK!  nevars, det är bara att hoppas att hon inte sänker mitt kära betyg nu.. haha.

image24

jag vill att det ska vara varmt ute så man inte behöver någon långärmad tröja på sig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0