tjollahopp

Kom nyss hem från den dära rackarns skolan man går i. Har typ jobbat lite med andra världskrigen och haft matte.. Sen sista timmen var det dags igen - vi hade musik och skulle jobba med vårt cäldigt framgångsrika radioprogram! Jag, johanna, elin, bea och fiffi kom ju i en grupp och måste säga att alla är ena enorma idé sprutor.. Men vi har ju iallafall skrivit lite på manuset så helt dåliga är vi ju inte! 

Annars idag ska man väll inte göra så mycket, kanske blir att ta en prommis då det, håll i er nu, är cirka 12 grader och typ sol/molnigt!   Första dagen på länge som känns bra - våren är här (igen)
Börjar få träningsabstinens med,  har ju inte tränat på typ två veckor eller nått ( räknar inte gympan för våra fem varv runt halvplan med martin framkallar ju inte direkt någon svett i pannan).. Pappa har varit sjuk så har inte kunnat träna på gymmet heller, tänker ju inte betala 40 kr för att kunna åka buss in direkt.  Ska bli skönt när man får sitt busskort när man börjar i den stora starka staden norrköping! Men nu ska jag göra nått nyttigt istället för att sitta här och klaga på att jag inte tränar, kanske ska städa rummet - det är välbehövligt kan jag lova! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0