tudelu

sitter här och väntar på att mamma ska åka så man kan äta frukost i lugn och ro - låter som jag håller på att bli gammal!  Ska till skolan sen med men det är ganska slappt idag för vi har hemstudiedag..

Igår så hade vi någon slags teknik dag i skolan eller nått där man skulle bygga värsta konstiga banan! väldigt komplicerat kan jag lova! Men min grupp (matilda, erik, felix&jag) vann ju iallafall nåt pris så det måste ju ha gått bra..
Efter skolan drog jag, mamma och min moster mia till mina kusiner och tog en fika.. Var även tvungen att spela ett turtles spel på playstation med pontus samtidigt som pauline ville leka häst och satt på min rygg eller sprang i väg och gömde sig och så skulle jag hitta henne.. Men hon återvände snabbt igen när hon märkte att ag aldrig hittade henne ( var ju inne i spelet! ) ..  Sen på kvällen gick hanna och jag en promenad och pratade en hel del..  skönt att göra det ibland! Men nu hör jag att mamma har lämnat köket,  ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0