Vår, vår och sol

Hej igen. Vill bara säga att jag har varit duktig och utnyttjat det fina vädret för en gångs skull!  Man klagar alltid över att det är så kallt och tråkigt på vintern (dock är det bra att man kan åka skidor) och sen när det väl blir vår är man inte äns ute när vädret är bra -  konstigt det dära egentligen. Men jag bestämde iallafall med Pernilla&Sofie att vi skulle ta en promenad och köpa glass vet ni hur gott och skönt det var att få såna vårkänslor? UNDERBART!
Tog några bilder också så ni skulle få se vad vårigt det var  ♥

Innan jag gick promenaden tog även syster några bilder på mig så jag upptäckt att jag knappt äger några bilder som är någorlunda normala och seriösa på mig..  Så systra min tog ett antal bilder på mig så jag tänkte vissa några!
Insåg precis också att vi ska ha ett nationellt prov i engelska imorgon -  ända fram till lunch! Hör ni hur hemsk det låter? får väll hoppas att jag överlever iallafall nu när hanna hjälpt mig skaffa en blogg! 

image4

image7image8


Kommentarer
Postat av: pellon ;)

mycket trevligt va det :)
och super snygga bilder johanna! :)

2008-04-03 @ 19:46:48
Postat av: hanna

tihii :) du var ju skapligt vårig du också på din snygga bilder på den snygga bloggen.
pjuh, NP imorrn. vi kommer att klara det ;)

2008-04-03 @ 21:30:08
URL: http://hannaabrahamsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0