without you I wouldn't survive

hallu,  kanoners dag idag! känner mig glad fast trött på nått vis.. slutade gryyyymt tidigt mot vad vi brukar göra - halv ett!   riktigt skönt kan jag lova! när jag kom hem satte jag på takida låtar och fixade lite med tyskan så jag har alt samlat som man ska kunna på provet. Skönt att ha fixat det nu med tanke på att provet är om två dagar! Annars idag ska pappa&jag in och träna på nautilus och kanske även ta en solning! Sen har jag fått för mig att jag vill ha ett till hål i ena örat så imorse innan skolan ringde jag min kära frisör fia som sa att jag kunde komm in ikväll - LYCKA! 

image22

Jag lovar att takida är bäst - finns inget mer underbart än att sätta på takida race med alla låtarna!  ♥
ÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKA

Kommentarer
Postat av: madelene

Tack så mycket! :D

2008-04-15 @ 22:23:07
URL: http://madelenes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0