ÄNTLIGEN

asså, ibland blir jag så är på blogg.se!  har försökt uppdatera flera gånger på sistonde men det går verkligen inte.. Men nu gör jag ett nytt försök :)    I måndags började jag på gymnasiet, det vill säga, ny stad, ny klass och ny skola! Känns faktiskt ganska bra än så länge.. Men nu har jag precis kommit hem från fyverjkerier + rix fm festival :)  träffade mina söta tjejer som jag inte sett på evighet ( eller inte )  ♥  julias nya klasskompis gustaw  ( eller gustawow som jag sa^^ )  kom också och joina oss på rix fm och så gick vi alla ner rill fyrverkerierna :)  för er som inte vet är det sm i fyverkerier i norrköpoing den här veckan så samma sak blir det imorgon!   imorgon är det även skola igen - börjar 8.10 paaaaaain!  men ska få skjuts av mamma så det är skönt iallafall :D  problemet är bara att jag inte vet nån som ska ha den lektionen mer än mig..  men man hitter väll alltid nån som ser vilsen ut i korridoren som man kan förmoda ska på samma lektion. men nu ska jag dra mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0