i´m back!

asså,  jag är verkligen sjuuuuukt dålig på att uppdatera min blogg.. Men jag vill inte skriva när det inte känns rätt, jag har ju trots allt bloggen til att skriva när jag känner att jag behöver skriva av mig lite ^^ haha.  Menmen,  har inte gjort något kul eller nått att berätta om på sistonde känns det som..  Idag var dock mamma, jag och mormor uppe på stan och kollade in lite av de höst kläder som kommit in. Finns faktiskt en del guldkorn i det hela :) dock ska jag försöka spara lite pengar nu och egentligen finns det inget som jag verkligen behöver..  Imorgon ska jag iallfall träna på nautilus tror jag. Har försökt komma igång på riktigt nu med träningen så pappa och jag var där och tränade styrka igår. Sen på eftermiddagen har jag en golflektion inbokad med en pro på hemmabanan, han ska rätta till lite som inte är perfekt. På kvällen ska jag iallafall ut till åby och spela en innebandy turnering med laget och sen ska vi på resturang tillsammans :)  kul att innebandyn kommit igång igen  ♥  Men känner att det inte vart så roligt inlägg nu men så är det. I vilket fall är jag på gång igen - och det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0