shoppa

igår ( och imorse ) upptäckte jag att jag är i ett stort behov av att fräscha upp min garderob! så jag frågade snällt min mamma om hon ville följa med och vara smakråd idag efter skolan, och vad svarar hon :  men du kan ju inte, du ska ju til frissan idag!!  Tror ni inte hag typ blev dunder glad när hon påminde mig eller?   äntligen ska jag få tillbaka mitt bruna hår  :D  men jag är fortfarnade i stort behov av nya grejer till min garderob ( och lite annat ) så här skriver jag en lista på allt jag vill ha just nu!

svarta jeans
snygga höstskor
stickad tröja
t-shirts
college tröja
leggings
väska
randiga block
foundation
smycken
nya boxarlinnen


tror det var nästan allt.. Shit, får nog bli en shoppingtur den här veckan ser jag :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0