Sommaren är kort!

bad update - i know! Men har ju varit sjukt bra väder läääänge nu så jag kan väll få vara ursäktad! Har legat ovh solat varje dag och söndag - torsdag har jag varit på mormor och morfars land vid glottern varje dag och badat, solat och bara harft det skönt  ♥ riktigt härligt. Var skönt att få lite rejäl semester nu efter allt med flytten och det - var välbehövligt!  Menmen,  nu ska det ju börja bli sämre väder igen men på nått sätt känns det ändå okej, har ju haft flera dagar som varit helt perfekta nu då man solat hela dagen och sen på kvällen sitter ute och äter och sen spelar kort medans man sitter och tittar på strömmen  - underbart är vad det är!  Nu börjar jag vänja mig vid att vara stadsbo också.. Var lite konstigt i början men nu känns det riktigt bra!  I veckan var också jag, pappa och anton och kollade på ifk match för första gången den här säsongen.. Även om det börjar se mörkt ut så tyckte jag ändå att man kunde se några ljusglimtar bland dom , haha. Menmen, nu ska jag sätta mig ute på baltanen och njuta av sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0