the day

hallu, snart är det fredag och det ska bli riktigt skönt kan jag lova! har inte riktigt kommit in i rytmen än med skola o sånt.. Förrutom skola har jag varit på maxi idag och inhandlat två par jeans på jc.. Har inte provat dom än men hoppas dom ska sitta fint :)   inhandlade också en målvaktströja som jag kan ha på träningar så mamma slipper tvätta så snabbt^^  Nu är jag nyss hemkommen från coop där syster har jobbat.. Ska ha tjejmys med mamma&henne ikväll för pappa är bortrest så blir lite av en mini-lördag idag  ♥ Så nu står jag här i köket och väntar på att pommen&korven ska bli klar och så ska vi sätta på nån bra film - mys på hög nivå :D 


ps. Imorgon är det en riktig schnygging som fyller år, mer om det imorrn ds.

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

visst är det!! Jag älskar det.

Vi säljer dom för 75kr, billigt va?

Finns med brunt och svart band också.

2008-09-02 @ 19:36:57
URL: http://www.sannorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0