yippi

hallojs :)  idag har varit en sån där underbar slappis dag som man bara måste få ha ibland! Hann dock gå upp en snabbis på stan och kolla lite höstkläder som börjar rulla in i butikerna nu. Jag säger bara lindex, vilka underbara kläder i höstkollektionen! skönt att se att dom ryckt upp sig lite :) menmen, på kvälls kvisten bestämdes det att jag ska dra till stockholm imorgon med jenna&anny !!  ruuuuuuligt. Dock så går bussen vid sju fån norrköping så blir att gå upp riktigt tidigt.. Men jag hoppas iallafall på att hitta en present till lilla mamma som fyller på tisdag och så är det klart man vill hitta lite fint till än själv :D men ska nog dra mig mot sängen så jag kan somna snart - lär nog behövas för att kunna komma upp imorgon^^  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0