dam dam dadam dadadam dadadam

hallo, allt bra?   kanoners med mig iallafall trots mycket snor och nysningar ;)  
igår var det inte min dag. Först började det med att jag höll på att komma försent, sen blev jag suktad när issa, karro, tove&arvid åt på donken och sen var det morot&broccoli soppa i skolan - o vi slutade fem! typ dog av hunger eller nått!!!!!
Men sen på kvällen när jag och syster yster kom hem från träningen så hade mor&far lagat två rätters till oss - yummiiie  :D 
 
Idag började iallafall bättre. Slutade ju tjugo över tolv och då kom mamma och hämtade mig så drog vi till golden bangkok och åt buffé ! gottgott. Efter det handlade jag alla mina julklappar så nu är jag klar och det känns väldigt skönt må jag säga :) Så skönt att veta att man slipper springa runt sista minuten och köpa julklappar bara för att man måste. Blev väldigt nöjd med alla köpen i alla fall :) 

Efter som humöret är på topp idag ska jag passa på att göra något jag inte har humör för annars - städa rummet.  När jag skrev det så hörde jag hur darth vader anthemet började spelas i huvudet. Här kommer johanna med städrock och handskar och kanske, kanske ett hårnät! RUMMET ROPAR! pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Yes Johanna!

det blev jättefint i ditt rum, du borde göra det oftare bara....

tack för en trevlig dag på stan, med mat o fika.

kramizzz Mamma

2008-12-12 @ 09:44:30
Postat av: STORA syster

jag är nyyyyfiken. vill ha julafton nu :D puss på dig.

2008-12-12 @ 16:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0