dan före dan före dopparedan!

hallu, hoppas allt är bra så här i juletider! Jag är dock påväg att bli sjuk tror jag så det är ju inte så jävla najs.. Menmen, idag har vi julstädat här hemma så nu är allt fint och luktar mums  :)  har även byt sängkläder så kommer sova som en prinsessa i natt - det säger man ju inte nej till   :)   Vi var även hos en skräddare med mina målvaktsbyxor så skulle dom lägga upp dom lite granna, är sjuukt långa^^  Menmen, imorgon ska min pappa ta sovmorgon så vi kan äta en mysig julfrukost hela familjen - myspys!  Sen ska vi åka till maxi och handla det sista och på kvällen kommer syster+pojkvän+hund hit och ska se på uppesittarkvällen här med oss   :D de ska även sova kvar så att vi kan ha en mysig julaftonssmorgon. Sjukt att det är så nära jul nu, inte länge sedan det var sommar enligt mig. Den här hösten har verkligen gått snabbt! men nu ska jag slå mig ner i soffan och bara ta det lungt - gör det ni också!   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0