every day is a good day

okej, tänkte berätta lite om min härliga helg ;)    ifredags så göljde tove med mig hem direkt efter skolan så fixade vi massa inför kvällens schema.  Vi  duschade, plattade/lockade hår, sminkade oss, klädde oss, köpte saftvirke m.m.  Sen lite senare kom lite grabbs hit så förfestade vi lite. Sen blev det att dra sig ner till busstationen för att åka buss till festplacet. Var ju alltså fest med hela gymnasiet + lite utomstående folk. Hade sjuuuukt kul!

Sen i lördags sov jag så där allmänt länge som inte händer allt för ofta. Sen blev det att dra iväg på match - DERBY!
Men vi gjorde en bra match fast det räckte inte till vinst den här gången.. Jag säger bara :  en gris, en val, en domarskandal!   Vårt lag har nog aldrig fått så många utvisningar och tillsägningar på en match förrut. Helt sjuka var dom..   Tråkigt bara att domare på den nivån inte kan vara konsekventa. Menmen, vi förlorade tillslut med 5-4.

Idag gick jag upp tidigt för att åka och packa med laget, snart kommer vi iväg "gratis" på cupen tjejer! Sen efter det var jag ute hos moster ett tag men sen slappade jag igenom mig resten av dagen - så skönt!  Såg ju innebandyn också men dock somnade jag i tredje perioden^^ missade ju allt det spännande liksom - men dom vann ju :D  uuuuunderbart  ♥

imrogon börjar skolan 8.10 vilket är riktigt segt alltså..  men får hoppas jag överlever. Hela eftermiddagen ska vi ha nobel dag så då kan man ju ta det lite easy så det blir sappt   ;)     men ska dra och packa väskan inför imorgon , pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0