hej tomtegubbar slå i glasen

Do you know - what it feels
 like to be broken and used
Scared and confused
Yes I know.


Hallo,  kanoners dag i dag med. Inne i ett flyt känner jag. Dock dyngtrött men det är en annan femma^^   Idag har jag varit i skolan. Hade bästa lucia tåget eveer -  " jag tycker lucia är exakt lika tråkigt som ni"!  Efter det hade vi fika , mums. Sen hade vi tyska lektion och tyskarna som är här i en vecka var med. Dom skulle läsa tungvrickningar som : sex laxar i en laxask& sju sköna sjuksköterskor sköter om de sju sjuka sjömännen. Riktgigt roligt att höra dom prata svenska.. haha.
Lärde dom sjunga hej tomtegubbar också^^

Efter skolan kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem och fikade. Skulle åkt och handlat men vi orkade aldrig hah. Men vi var i vilket fall tvugna att åka ut till åby en snabbis för att hämte lite innebandy stuffs så då passade vi på att köpa gooooda åby pizzan :D gottgott.  Men ikväll ska jag bara ta det lugnt och se på tv. Måste plugga imorgon för har naturkunskaps prov på måndag och matte prov på tisdag nästa vecka.  :/   Men efter det, då är det slut :D   yippi!

Kommentarer
Postat av: sara/My

hej: )

villken fin blogg du har!:)

checka gärna in vår.

kram<3

p.s lämna gärna en liiten kommentar:)

2008-12-13 @ 10:52:54
URL: http://weloveandhate.blogg.se/
Postat av: Julia

haha du ger verkligen olika intryck på vad du tycker om saker och ting hela tiden

2008-12-14 @ 17:35:00
URL: http://www.jsomijulia.se
Postat av: mikaela

söt blogg ;)

2008-12-15 @ 00:02:19
URL: http://deeeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0