jul, jul, strålande jul!

såg att jag inte skrivit nått om min helg   :O   måste ju berätta hur mina första dagar på jullovet varit!


FREDAG.
dags för min första julavslutning på gymnasiet. Tove kom hit innan för hennes buss kom så himla tifigt så då pratade vi och hade det trevligt som alltid  :)  Efter ett tag så var det dags att gå bort till kyrkan, en av de finaste kyrkorna i världen enligt mig^^   skolavslutningen kan man väl beskriva med två ord - som vanligt. Lite tal, lite sång, lite präst talk och sen slut.  Sen på kvällen tog jag det bara lungt och njöt av att äntligen få vara ledigt .

LÖRDAG.
Tog det easy på förmiddagen för att vid tre åka ut till åby för att äta på resturang med släkten. Morfar fyllde 68 år så då träffades vi allesammans och åt god mat. Efter middagen gick vi hem till deras lägenhet där det bjöds på glögg, juleskum, galss och tårta - mums. På kvällen kom min kära vän tove hit, såg på en film men vi blev mest irreterade så vi stängde av efter ett tag^^ bara vi som kan bli irreterade på en komedi.. haha. Lockade hennes hår och det blev så jävla fint. Jag tyckte hon såg ut som en ängel men hon insisterade på att änglar var blonda så vi kom ingen vart med den saken..

SÖNDAG.
sov liiiite för länge och kom på att vi hade samling för match vi två. Så det blev att äta lunch oh sedan åka ut till åby. Spelade matxh med vingen och vi vann tillslut med 17-1  ! riktigt skönt att gå in i juluppehållet med en vinst  :) efter matchen klädde jag, mamma & pappa granen och drack glögg + lyssnade på julmusik. Vi avslutade kvällen med kortspel. Det är så en dag ska avnjutas nu i all julstress som råder.  ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo, det finns mycket snyggt på asos.com jag har beställt en jätte snygg sommarklänning därifrån. Den finns på bild nästan längst ned på min kategori "allmänt". Köper du saker över internet?

2008-12-22 @ 23:03:30
URL: http://nipso.blogg.se/
Postat av: evelina

var gärna med och ställ frågor till min frågestund :)

2008-12-23 @ 00:49:13
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Andreas

Vilken fin blogg du har! Här ska jag allt kika in lite oftare :)



Ha en underbar kväll/natt nu!

2008-12-23 @ 01:01:21
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0