nytt år

jaha, då var det nya året här..  Mamma, jag och pappa har förgyllt kvällen med kortspel och ishockey tittande. Visst hade nog både dom och jag hellre firat in det nya året med vänner men jävla magsjukan kom ivägen..   :(  jag som skulle ha det perfekta nyårsfirandet.. Men nästa år, då är jag tillbaka till samma överskattade nyårsfirande som alltid. Frågan är vad som är skönast, dricka sjuuuuukt mycket så man inte minns något från kvällen och sedan ligga däckad i sängen hela nyårsdagen med bakfylla eller ha en mysig kväll med familjen för att sedan må prima på nyårsdagen..?

I vilket fall som helst så önskar jag alla en gott nytt år och jag har väldigt höga förväntningar på det här året - allt ska hända - ingenting är omöjligt - nytt år nya möjligheter helt enkelt! PUSS PÅ ER  ♥

Kommentarer
Postat av: sara

Fy.. Alla verkar ha magsjukan nu.

Du får krya på dig!

2009-01-01 @ 20:28:46
URL: http://erlandsson.bloggspace.se
Postat av: mamma

Bra tjejen!

rätt inställning, jag tror på dig.

det kommer säkert att bli ett bra år för dig!!!!

Kramizzzz

2009-01-05 @ 11:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0