shoppinghysteri

jaha, så är ännu en dag förbi och idag har jag fått känna på all hysteri kring mellandags rean. Folk blir verkligen dumma i huvudet och gör vad som helst för att få ett plagg och komma först i kön! Men jag, tove och pierre bestämmde oss ändå för att vara tre av dom som skulle trängas på stan..

Köpte faktiskt en tubklänning som jag varit och kännt och klämt på ett antal gånger under hösten/vinterns gång. 124,50 kr kan man ju betala liksom  :)  när jag kom hem från staden hade mamma&pappa lagat mat till oss och efter maten så körde hela familjen singstar. Riktigt roligt är det^^ Nu har pappa och jag spelat typ hundra låtar på guitarhero så är helt död i handlederna men det är ju najs ;)  kul när dom börjar göra såna spel!   Nu ska jag dra och se på tv. Are you smarter than a 5th grader är ju nu och det vill man ju inte missa^^  pussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0