Packning + slappning

hallojs :D sitter här med sunebus, är hundvakt idag också för om en timme sådär så ska han sitta i en bil till jönköping.. Han ska till sin farmor&farfar i göteborg så dom skulle mötas halvvägs. Allt det här för att vi ska åka till kroatien imorgon :D ♥ sjuuuukt hur fort tiden har gått...  Men iallfall ,  jag drack nyss upp en chokladmilkshake som jag lyckats gjort - och redigt gott blev det! haha. Men nu håller jag på att fixa allt inför kroatien så packar klart, plockar undan allt som ska vara kvar här hemma också. Sune ligger i min säng och tuggar på ett ben som han har haft i ett antal månader haha. Han är inte så stor så det går inte snabbt för honom ^^  Sen när anton har kommit och hämtat sune så kommer mamma och hämtar mig och så ska vi handla matsäck och annat gott vi ska ha med oss + att vi inte får glömma tidningar ;)  sen när vi kommer hem måste jag duscha och fräscha mig, jag menar, vi åker ju ändå halv fem imorgon bitti^^ haha, riktigt tidigt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0