sommar, sommar och regn!

okej,  dålig stil av mig att inte ha uppdaterat seb jag kom hem från kroatien. Men kan lägga upp några bilder om några dagar som kompensation eller vad det nu heter^^   okej?   Det hör också till saken att vi kom hem vi nio i söndags och först kom hanna bort vilket var väääääldigt viktigt och sen tvingade mamma och pappa mig att packa ALLA mina kläder och saker i kartonger!  Sen blev jag väkt sju i måndags och så påbörjades flytten. Asså, innan har jag alltid sagt att det skulle bli så kul och flytta och allt men nu efter, ett tips :    FLYTTA ALDRIG!    fyfan vad saker man kan samla på sig på 17 år - helt sjukt!  men nu sitter jag här i mitt nya rum, i vår nya lägenhet, i vårt nya område - snacka om omställning!   för lite mer en en vecka sen låg jag och gassade sol i kroatien   ♥  och nu tittar jag ut och ser en tråkigt vanlig svensk sommar = regn,  regn och sen lite regn på det!   såååå tråkigt. Och iunte nog med det, igår var mormor&morfar här för vi skulle skjutsá dom till flygplatsen så dom var här och mös lite innan det , så i natt åkte dom till turkiet :/ jag, avundssjuk?  nej - absolut inte!! men nu ska jag fixa i mitt stökiga rum, ( men nu kan jag iallafall gå på golvet vilket jag inte kunnat innan - insats!  )  och sen ska jag fixa iordning mig och sen ska jag till våra bästa f.d grannar :D i feel happy ! så happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0