soooool

jaha, igår var sune här och busade -  full fart !  haha. Sen på kvällen gick jag bort till hanna och såg på film och skvallrade, thihi.  Hon åker ju ut på sjön idag den jäkeln, jag avundsjuk? nejnej, hur kan ni tro det ^^   fast ska väll inte klaga för åker ju till kroatien på lördag :D så jääävla underbart!  och idag är det första dagen solen lyser och det är riktigt varmt , och vad ska jag och syster passa på o göra då - sola? dålig gissning. vi ska gå på stan ^^  haha. Först sitter jag här och klagar i alla mina inlägg om denna usla sommar vi har hadt hittills och så när det äntligen blir bra väder , då drar jag till staden och shoppar istället. Fast ärligt talat så var jag typ tvungen att åka idag för jag måste inhandla allt som saknas till kroatien och idag är ända dagen systeryster är ledig från jobbet  :D så därför ska vi shoppaaaa! ♥ Jag förstår inte att man blir ska glad när man ska shoppa, jag menar, ett klädesplagg kan ju verkligen lysa upp sin vardag ibland - shit, jag låter beroende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0