update igen :)

hejhej igen :)  har precis atit fran frukost buffen och fixat iordning oss lite. Nu vantar vi pa att alla ska bli fardiga sa ska vi ta bussen in till opatija och kolla i lite butiker osa. Ar molnigt idag sa darfor bestamde vi oss for att kolla in staden istallet :) Dock kollade vi pa vadret och imorgon skulle det bli stralande sol och bla himmel igen :D  och det passar ju valdigt bra med tanke pa att vi ska pa batutflykt imorgon ;)  det ar sa harligt har nere sa jag vill akdrig aka hem, haha.. Speciellt nar man far hora att det ar regn och kallt hemma,  vi som har det sa bra har nere! menmen,  nu ska jag satta mig ute i varmen och sa ska vi snart ta bussen ivag,ha det sa bra  ♥

Kommentarer
Postat av: H a n n a

2008-07-08 @ 16:39:55
Postat av: H a n n a

lite avis är man allt :O :) har ni det bra?

själv sitter jag bak i akterruffen i loftahammar och önskar att det slutade regna. så du kan väl passa på att sola lite åt mig också, my friend? :)



ha det bra så hörs vi, och hälsa das familia.

love / hanna.

2008-07-08 @ 16:41:29
URL: http://hannaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0