fussball

idag sov länge, eller, typ.. I vilket fall som helst var det skönt, riktigt skönt! Sen duschade jag och fixade iordning mig så åkte jag och mamma till staden för att inhandla lite presenter till pappa som fyller år imorgon   ♥   En klänning fick följa med hem också som jag ska ha på mig på midsommar   : D   kan helt enkelt inte åka till stan utan att handla nått XD haha. Men idag kommer iallafall lite folk hit igen och kolar på fotbollen, känns som det inte spelar nån roll längre för om vi går vidare som två från gruppen så får vi spela mot holland, - vilket känns som en ganska total avrättning..  Menmen,  innan fotbollen drar igång ska vi även hinna äta en hallon/björnbärs paj med vaniljssås för att fira att mamma&pappa varit gifta i 20 år , helt jävla sjukt är det!  pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0