it sucks!

jaa, det var väll inte direkt den bästa matchen jag sett sverige göra men vafan.  Life is live, går ju inte att göra nått nu iallafall så det är ingen idee att klaga..  Glömde säga att jag såg att dm lottningen i innebandy för nästa säsong var klar : dam : åby - kfum norrköping & herr : åby - ibf norrköping. Riktigt kul att se att det blir såna hårda mötenen, troligtvis kommer det innebära riktigt härliga matcher med bra innebandy. Kanonkul helt enkelt!  menmen, imorgon ska jag upp tidigt och sjunga för min pappa och sen ska jag hjälpa honom på jobbet för han ska ha midsommar lunch för alla anställda - härlig tradition det dära!  synd bara att syster inte kan hjälpa mig den här gången så får bre typ 120 knäckemackor själv   : / men det ska nog gå, lite stress klarar jag nog ^^   sen på kvällen ska några från min tjocka släkt komma och fira pappa också. och sen, och sen på fredag :  MIDSOMMAR! wohooo! hoppas det blir mer lyckat än skolavslutnings kvällen XD haha, men man kan ju se det såhär: det kan ju inte bli värre   ;)   pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0