jaaaaaaaa!

vi har fått nycklarna till lägenheten idag!!!!   egentligen skulle vi få dom imorgon men vi fick dom idag så idag får jag se lägenheten för andra gången XD haha. Den är så fin så idag ska jag fota massa där! sist var ju knappt nått färdig så då kändes det inte så kul att fota men nu är den klar! Jag är överlycklig nu  :D   mamma kommer hem snart och då ska vi åka och kolla på en sängstomme och åååå, vad jag är glad!  Ända dåliga är att dom hade tapetserat mitt rum fel haha^^ eller, dom hade missat att det var mönsterpassning, så nu i eftermiddag skulle dom tapetsera om mitt rum. Tur för dom!  haha, imorse när mamma och pappa var inne hade dom iallafall slipat och spacklat så nu var det bara själva tapetsernadet kvar !  men jag är ändå överlycklig,  jag menar, det kommer ju ändå inte synas sen ;)  haha, men nu måste jag fixa mig så vi kan åka iväg sen  :D ♥   pusspuss

Kommentarer
Postat av: Natalie

häärligt! hoppas att ni ska trivas

2008-06-26 @ 14:31:17
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0