Jädrans varmt

asså, det går verkligen inte att ligga still på altanen idag! det är gryyyyymt varmt. och sen blir jag bajsirreterad över att jag inte kan bli brun , tar typ hundra år innan det syns minsta lilla, ooooooohh! fatta vad skönt det vore om man bara låg i solen en kvart och sen var grymt brun och sen höll det hela året-  önske tanke! jag är verkligen ingen som gillar att ligga i solen, så tråkigt att bara ligga still och inte gör nått XD haha. men det är jag det, vill ju vara brun så ändå ligger jag där flera timmar i sträck och ändå ingen skillnad - dumma sol, vad har jag gjort dig? menmen. har faktiskt bara legat i solen idag, har inte gjort något vettigt.. Men snart kommer några kompsiar till mamma&pappa så måste fixa ordning mitt rum snart men det är så tråkigt så försöker dra ut på det ett tag genom att sitta här  ;) haha. såg även att det fina vädret som är hos oss just nu ska hålla i sig, fatta vad najs om det gör det då kanske jag hinner ligga typ hundra år i solen så ag får lite bränna innan skolavslutningen :D Sen i veckan ska vi ju på student också så det skulle ju vara lite kul om man inte ser ut som man är en eskimå som är vit eller nått.. men nu ska jag nog fixa till lite i mitt rum  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0