jobbjobb



hallu, har varit duktig både igår och idag och jobbat! stolt - javisst   : D   Men imorgon blir det inget jobb så då ska jag vara hemma, ta det lungt och sova länge. Riktigt skönt att ta igen sig, haha. ( min mamma kommer säkert garva när hon ser det här då  hon typ tycker jag är den lataste människan nånsin^^ )    jag har ju faktiskt sommarlov och då borde man faktiskt få ta det lungt.. Annars sen jag skrev sist så var jag med moa, pellon, hanna&julia i söndags. Var ju tvungna att säga hejdå till julia som skulle åka och båtluffa i grekland i en evighet ( läs tre veckor ) haha. Sen i går så jobbade jag på förmiddagen och sen tränade på kvällen - vilket jag helt hade glmt bort. Tusan också jag som hade bestämt att träffa tjejerna  ♥  men det blir ju fler gånger - har ju faktiskt hela sommaren på oss! men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer,  ska försöka skriva många korta istället då jag själv tycker det är roligare och skriva sånt ♥



( ni får faktiskt ha överseende med att vi skulle göra fulaste minerna på vissa bilder ^^ )

Kommentarer
Postat av: H a n n a

vilka bruds ;)

<3

2008-06-18 @ 17:45:03
URL: http://hannaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0