Jordgubbar och sol!

Ídag har mamma, pappa och jag hjläpts åt och flyttat massor av kartonger! duktiga som bara den ;) haha. Men nu är vi iallfall hemma, vi har ätit jordgubbar med mjölk och sen tog vi en powernap i soffan och sen åkte dom iväg med ett lass till medans jag städade av lite här hemma :)  Ikväll ska mamma och pappa få gäster så det var därför jag gav dom en hjälpande hand och städade lite, skulle aldrig göra det annars XD haha.  Menmen,  får se vad jag ska hitta på ikväll, kanske ska träffa lite bruuuds oså ;) haha,  alltid trevligt! men nu måste jag måla naglarna för det har flagat bort så mycket när jag har burit kartonger ^^ haha, pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0