Panik

jag sitter här och målar naglarna när det slår mig - jag målar med en höst färg!  Hela våren/sommaren eller vad man nu ska kalla det som varit har jag haft naglack som har varit oranga, knallrosa, gul med mera. Och nu sitter jag här och målar aprikos/brun! asså,  nått säger mig att vi behöver en väderomställing snart innan alla blir helt galna! Pratade med mamma&pappa förrut som är i paris och där var det minsann 27 grader och strålande sol. Varför inte här?   Nästan så man önskar att det vore jag som varit gift i 20 år^^ haha. nevars, mina föräldrar förtjänar att få vara borta lite från syster och mig för vi är ju såååååå jobbiga  XD haha. Men egentligen är det ju fel att sitta här och klaga för vem är det som åker till kroatien om exakt 13 dagar!   Ser hur en stor pil hänger ned över mig och blinkar med såna där lampor man sen i las vegas  -  så jävla skönt det ska bli att komma bort lite !  så nu får jag nog tänka positivt att det inte är så långt kvar till värme  ♥   namen nu ska jag fortsätta måla mina naglar i höstfärger - pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0