Snart kommer dom!

hallu allesammans :)   är helt ivrig. Hela dagen har jag städat huset, diskat, fixat och massa för det här!   snart, jätte snart kommer mina föräldrar hem!!!   jag vet att jag låter helt konstig att jag längtar efter mina föräldrar såååå, men dom betyder faktiskt massa för mig, - dom är mina bästa vänner   ♥    Dom ringde för ett tag sen och sa att dom satt i bilen på väg hem, dom skulle bara stanna till och handla lite först eftersom jenna och jag har ätit upp allt medans dom varit borta^^  haha.   Trots att dom bara varit borta sen lördags så känns det som att det är dags att dom kommer hem nu, är så tomt ju!    menmen,  på tal om något helt annat så vill jag ha värme snart. Var ju inne på det i det förra inlägget men nu,  måste jag snart ha värme! Jag tänkte det innan sommaren att det var så bra att kroatien resan låg så pass sent in på sommarlovet som den gör för då hann man grunda brännan innan - tjena mittbena liksom!   Är ju fan blekare nu än vad jag var i vintras - SKANDAL!   Då tänker jag mig bort till julia som ligger på greklands alla stränder och gassar sig brun, fan vad orättvist! ååååååå..  Funderar starkt på att ta en soltid snart,  annars kommer jag ju ändå inte hinna få nån färg på en vecka i kroatien...   :/ livet är lite surt ibland.  Och man borde väll tänka på att vi har det då mycket bättre än alla fattiga barn i afrika oså - men hallå, dom har ju iallfall sol!   Naae,  nu ska jag nog inte vara sådär..  Inget fel på svenska sommaren^^  rena rama skämtet vafan,  sägs ju att det ska bli mycket varmare och shit nu när vi behandlar naturen som vi gör men jag uppfattar det som att det blir varmare på vintern och kallare på sommaren, har jag fel?  kan man inte ta lite av pusgraderna på vinter och sätta på sommarvärmen och så tar man molnen på sommaren och sätter på vintern så blir det lite snö då också   :D   det tycker jag låter som en bra deal!  men nu ska jag fixa det sista till mina älskade föräldrar kommer hem! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0