som som sommaren

nu när jag sitter här så är vädret underbart, sol - äntligen!   Håller dock på att packa som jag nämde i mitt förra inlägg.. Att man kan ha så mycke saker är helt sjuuuukt! asså, jag förstår inte var jag har lyckats förvara allt.. otroligt^^    menmen,  ska åka ett antal vänder till lägenheten sen också - känns bättre och bättre för varje gång vi är där! skönt att det är åt det hållet. Just nu känns det som jag vill flytta in nu, inte sen, nu!  men det går ju inte eftersom vi åker till kroatien om en ecka och jenna ska ju vara hemma och bo i huset.. synd.

ikväll är det ju em final i fotboll med,  hoppas spanien vinner! ^^  fast jag dör inte om tyskarna vinner men skulle ändå vilja att spanjorerna tar vinsten ikväll!  Hela familjen kommer nog sitta bänkade framför tvn ikväll och det är skönt att alla håller på samma lag den här matchen. Sist höll ju alla på olika så det var inte bara kamp på planen...  nevars,  men vi vill verkligen att spanien ska vinna ikväll - ut med tyskarna liksom! men nu säger mamma till mig att jag ska fixa lunch,  pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0