Gonna take my wild chances

Var i skolan idag som vanligt. Lämnade in ett so arbete som jag gjorde klart i tid - riktigt skönt! Sen idag i skolan kom ju en klockren kommentar.

En av eleverna stod upp i klassrummet stod upp och vevade med armarna och skrek hysteriskt.
Läraren: Vad får du för utbrott nu då?
Eleven irreterat : Men åå, ser du inte att jag är en vulkan eller?

Sen kom ju en annan i klassen med bästa orsaken till att inte vara med på gympan.
Det blåser för mycket ute.
Visst, vi hade faktiskt utegympa men ärligt talat, det var ju typ vindstilla :/ XD haha.

Menmen,  efter skolan solade jag en snabbis på solariet sen hem och åt lite sen ner och kolla på lådbilsrace. Sen gick vi ner till åby krog och tog oss lite dricka. Sen sittar jag här nu, imorgon är det ju åby dagen så då ska man väll ner och köpa remmar och sockervadd ;) haha. Sen ska pappa pch jag fixa lite saker som är ganska viktiga, men alla får ha det så bra  ♥

PS. Ska bli bättre med updaten av bloggen! DS.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Japp, armbanden går att köpa! =)
Kolla under kategorin "pysselverkstad" också.
kram

2008-05-24 @ 08:32:27
URL: http://angiibanjii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0