gossip girl

hejhej hallå! Vaknade tidigt idag och fixade lite i rummet och så.  Läste även igenom kapitlet om elektronik i fysikboken - lite duktig kan jag vara ibland iallafall    ;)  sen åt syster och jag stekt korv och pomme, sånt som blir när mamma&pappa är bortresta. Upptäckte även till min stora glädje att 5an sände gossip girl maraton idag! såg slälvklart alla avsnitt. Missade ju när serien gick så hade bara sett dom tre första avsnitten så nu är jag med i svängarna igen :D har läst böckerna och de är ju helt klart bästa böckerna! fastnar ju totalt i allt som händer i deras ganska händelsefulla liv! haha.  Men nu ska jag fortsätta städa rummet, är ju trotsallt visning av huset i veckan!

you know you love me, xoxo gossip girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0