Oh happy day

Hej allesammans! Igår hann man ju med en hel del.. Först var jag i skolan sen var jag tvungen att sticka tidigare för jag skulle knäcka min rygg. Så stack hem och åt lunch med mamma sen in i stan och knäcka ryggen, sen far vi till lägenheten för att jag & jenna skulle få se den för första gången  ♥  Den var mycket finare än vad jag trodde men på nått sätt är det ändå konstigt att det är där vi ska bo.. Har ju bott i huset sen jag föddes!  menmen, kommer bli kanon det dära. Sen efter det åkte vi iallafall och valde tapeter till hela lägenheten, jättefint kommer det bli  :D  Sen så åkte vi hem så kom mormor&morfar och jossan&anton+ sunebus en snabbis också. 

Menmen,  nu ska jag fixa iordning mig och äta frukost sen kommer hanna strax över åtta.. Sen ska vi till den härliga skolan igen  ;) inte långt kvar nu, ska bli redigt skönt när vi slutar! ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ubbe

tycker om dig

2008-05-16 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0