Sol sol sol

har varit en helt sjukt bra dag. Grym sol har det varit! legat ute ett tag men sunebus har varit här så man fick ju inte många lugna stunder.. haha.  Har precis grillat lite med mamma&syster. Pappa är i Rom den lyllon - inte ett dugg avundssjuk jag lovar.!   menmen,  dom lovar ju lika bra väder imorgon så jag håller tummarna och hoppas på det bästa  :)  Ska städa hela huset och plocka undan onödiga prydnadssaker och sånt imorgon för på tisdag kommer mäklaren och fotar rummen. Sen borde jag nog läsa lite bok med tanke på att en bokrecension ska in på tisdag och jag är på sidan 30 av typ 300 haha..  men nu ska jag hjälpa mamma att plocka in maten från altanen.  Ha det bra i värmen    ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

nejnej, team brolle ju ;D

2008-05-11 @ 11:24:43
URL: http://hannaabrahamsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0