som som sommaren

really bad update från min sida - i know! haha, inte bra det hära.. Måste hålla hårt i min blogg nu när man äntligen skaffats sig en..  Har varit ganska mycket ett tag så det är nog därför jag aldrig har orkat sätta mig vi dator och bara skriva allt man får upp i huvudet. Har liksom inte orkat att tänka efter vad det är man vill få ut genom bloggen.
 
Men idag är det iallafall strålande solsken sisådär 25 grader och gör varmt! Sitter här i mina älskade tommy hilfiger jeans shorts som är helt underbara. En av de få saker som jag fortfarande använder sen vi var i usa sommaren 05! shit att tiden går så fort, var ju inte alls länge sen  :/   Annars idag i skolan satt vi ute och sola mest hela tiden kändes det som. Riktigt härligt!  Har inte berättat att vi ska flytta heller.. Så nu sitter jag och väntar på att en mäklare ska komma hit och värdera huset och allt sånt där. Sen borde jag nog börja plugga till fysik provet som bär av imorgon.. Känner att jag har noll koll på vad det är man ska kunna oså. Orkar verkligen inte med skolan längre, är grymt skoltrött! Men det är faktiskt inte så långt kvar tills man slipper hulta, - och åby med förresten! Hoppas jag ger upp med fysiken strax efter jag har börjat plugga för jag har hört rykten och grillning ikväll och kanske ett dopp i poolen.?  När man hör såndana saker för man ju genast en väldigt stor olust att plugga fysiken när jag ändå aldrig kommer fatta vad det är jag läser..  Men nu börjar det bli lite långt det hära,  har lovat mig själv att jag ska skriva korta inlägg för jag själv orkar aldrig läsa när andra har jätteenormt långa inlägg, haha.  ses  ?


Kommentarer
Postat av: hanna

jag saknar den resan sjukt mkt!

2008-05-09 @ 16:44:09
URL: http://hannaabrahamsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0