Sommar och en stor jävla sol!

hallojs,  har varit en riktigt härlig vecka. Har nästan inte gjort nått på skoltid och sen i torsdags hade vi avslutningsfest med alla nior! alla var jätte fina och alla dansade och vi hade det riktigt roligt- kul att alla vågar bjuda på sig lite ibland! igår var jag och firade hanna och oscar som har fyllt/fyller år snart. Var jätte trevligt och kul.  Kom hem nån gång vi tjugo i två eller nått :)  morgonen började med frukost ute på altanen i solskenet, myyysigt  ♥ Sen åkte jag och pappa iväg och fixade lite saker. Sen har resten av dagen spenderats vid poolen, äntligen sommar säger jag bara. Åt även jorgubbar med mjölk till lunch idag så det kändes verkligen att det var sommar! men nu ska jag städa upp lite på mitt rum ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0