upp och hoppa tor!

har precis rakat benen - onödig information jag vet! men tänkte att det var värt att nämnas innan jag ska berätta att jag kanske ska ha på mig shorts till skolan imorgon ! första gången det här året i sånt fall som jag har på mig bara shorts. Låter inte helt fel det dära.. Annars kan jag ju berätta för er att vi åt grymt god mat förrut - blev kanoners det dära! Gjorde en gör god sallad till köttet med melon i - rekomenderas starkt kan jag lova. Imorgon hoopas jag att det blir lika bra väder som det bjöds på idag - i sånt fall blir jag riktigt glad!  ♥

okej, jag skrev ett inlägg tidigare idag som jag såg nu senare inte hade kommit upp.. så får väll lägga in det nu, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0