Värme

asså, idag har det varit sjuuukt varmt! jag skämtar inte.. Skjutsade först jenna till kolmården se åkte mamma och jag och handlade. Köpte mig en bikini och en avslutningsfest outfit   :) skönt att ha det gjort.. Sen åkte vi hem och åt lite kräm i solskenet och sen la vi oss på en varsin solstol och bara glassade - underbart! Men snart blev vi riktigt varma så det gick knappt och vara i solen. Men sen åkte vi iallafall och hämtade jenna sen fixade vi lite taco som vi åt , tröttnar aldrig på den maträtten  ♥ haha. Sen har vi plockat undan på massa saker i huset för på tisdag ska mäklaren komma och ta foto i rummen.. Men nu ska jag gå och avnjuta en äpplepaj med mycket vaniljsås - smarrigt!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

fin header :)

2008-05-11 @ 22:09:48
URL: http://charlotte3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0