What a wonderfull time

sitter här med en iskall is-latte och lyssnar på musik,   så härligt! kan fan inte bli bättre. Är även lite nostalgisk och kikar in alla underbara resor man gjort med familjen&vänner  ♥     jag kan inte säga att jag längtar tillbaka´till vissa resor men det hindrar mig inte ifrån att säga att det inte skulle vara fel att göra om samma sak igen  ;)   Längtar faktiskt lite smått till resan som i sommar kommer gå till kroatien - har aldrig varit där förrut så det kommer bli kanon   :)   men ibland är det iallafall kul att titta på bilder och minnas tillbaka, konstigt att man kommer ihåg så mycket som hände runt ilderna som man faktiskt gör !    så underbart att bilder finns för det hjälper än verkligen att minnas!  slänger in lite bilder från några härliga resor jag gjort. Jag säger bara en sak,  resa är kanske dyrt men det är tamefan det mest underbara man kan göra! kom ihåg att livet inte är de dagar som gott utan de dagar man minns - och jag lovar, det är alla resor jag minns bäst!





image46


Första bilden är från lindvallen vintern -04
andra är från österrike februari -05
tredje är från usa juli -05
fjärde är från österrike februari -06
femte är från österikke februari -07 ( sorry hanna för att jag la upp en bild där du var sjuk )
sjätte är från österrike februari -08
Den stora är från sunny beach juli -07  ( obsevera systers&min utsikt mot havet ! + tänk inte på min hållning )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0