When will i see your face again

Hejsan hoppsan,  sitter här vid min kära dumburk. Har precis plattat håret och sminkat mig lite och nu har jag vilopaus, haha.  Är ensam hemma för mamma&pappa är i loka brunn på spa och syster jobbar ( kommer dock hem sen ) ..   Så nu går musiken på hög volym och jag sjunger med - HÖGT!  riktigt härligt att bara vara själv hemma ibland och göra lite som man vill ;) haha. Har även varit duktig och plockat undan lite på mitt rum och senare hade jag faktiskt tänkt att göra lite skolarbete så det inte blir så jobbigt i början av veckan då jag har prov på både tisdag&onsdag.. Så får bli lite av en duktig-helg då man verkligen fixar sånt som behövs.. Men nu ska jag fortsätta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0